Tuesday, November 24, 2009

Adengn yang ingin kite dgr...

Aku ingt lagi time prikse akhir tahun...ad satu ayat yang x bleh blah lgsung...

mase time prikse..rmai bdak bkak buku bwah meje...time tu ckgu kuar jap...aku pn ckap la..'sesape yg open buku tu tutup la' slpas bnyak kali aku ckp cm tu..ad satu suara...yg angkat kain plak nak wat ape..??? dgn lantas member aku jwb...'yang angkat kain tu truskan je...kitowng nak tgk..!!!!'

gile punye member da...

Tuesday, September 15, 2009

Kontroversi...kembar 202

Ni adalah gambar aku ngan Adib

Ckg2 kt skool slalu ckap yg kitorang berdua adik-bradik...muke kitorang same ke..?
Ni ada 1 lagi kembar dlm kelas aku...


Ni gambar Enol dgn Saidi
Budak dua org ni pun ckgu kate kembar.... dyerang bkan kembar tp rapat cm adik-bradik...

Kawanku yang sengal(sengal x3)

Smalam bersamaan 14.9.2009
kejadian pelik lag memelikkan berlaku semasa aku ngan geng nak balik skolah.
cerita yang berikutnya adalah benar belaka....

pas abis skolah..aku ngan adib terserempak ngan Afiq..ingatkan bdk ni dh balik..

Aku: Fik...ko tak balik ag ke..?

Afiq: Nak balik apekebendanya...ko tgk bskl aku tu..td si Saidi tu kunci bskl aku skali..ni aku tghcarik dye la ni.ko ada nmpak dye x..?

Aku: Entah la...tibe2 je dye hilang pas kuar klas td..k la Fiq..aku ngan adib balik dulu...nnt karang aku nmpak dye aku suruh bkak kunci tu...

pastu pun balik la...tibe tibe aku nampak kelibat kt gate 3..

Aku: Adib....aku mcm kenal je mamat tu....

Adib: mane x nye...tu kan Saidi...

kitorang pun ape lagi pegi kat bdak ni dan ajukan soalan...

Aku ngan Adib:Saidi..Ko wat pe kt sini..?

Saidi:Tggu mak aku la...nak ambik aku...

Aku ngan Adib pn lantas berkata..Astaga...ape nak jadi ngan bdak sengal ni...Ko bkan ke naik bskl....

saidi: hak a la...baru aku ingat...aku kunci bskl Afiq skali...nasib baik ko ngan Adib ad cap...
kalo x...smpai terawih pn aku x balik....

maka mreka pun smpat balik dgn slamat....

Friday, August 21, 2009

Bulan Ramadhan

Selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubarrak kepada sume umat Islam di seluruh dunia.
Smoga kita dpt memantopkan iman kite dgn melawan godaan syaitan dan kekangkan nafsu kita daripada meingingkari perintah Allah..

Saturday, August 1, 2009

Sukan Sekolah 2009(peristiwa yang memalukan)

Sabtu 1.8.2009

Semalam sekolah aku baru wat sukan sekolah..aku ada menang 1 acara je iaitu lontar peluru...
mase majlis penutupan aku pun lepak ngan Adib n Diqan...kitorang makan la nasi lemak yang cikgu bg dlm polistrine...
bile dh abis tu...aku ngan Dihqan pun plan nak wat jahat skit kat adib..

Aku :Adib ko tau x bekas polistrine sekarang bleh makan...
Adib :Btol ke.??Biar ak cube...hmmm Acap x rase ape2 pn...
Dihqan :Mmg la x rase...ko kene kunyah btol2 pastu telan...
(pastu Adib pn wat mcm yang disuruh oleh Dihqan..)
Adib :Btol la..mane ade rase ape2..korang tipu aku ye..
Aku :Kitorang mane ade tipu ko..kitorang trick ko je.. hahahahahahahahahahaha(@___@)

Begitulah Ceritanye...Sampai abis acara penutupan tu aku ngan Dihqan gelakkan si budak lurus Adib ni...senang sgt kene trick..he he..Sori ye Adib..

Friday, July 24, 2009

PROGRES(Program Gerak Sedar Bersepadu Peringkat Kebangsaan)


Muke2 kontinjen Selangor yang paling sporting sepanjang program berlangsung..

Inilah salah satu kenangan manis aku semasa menyertai progres kt PD Negeri Sembilan..
kt kiri tu namenye Zaifiq,Ameer
kt tgh yang hensem tu aku lah...
kt kanan Nazril ngan Asaad
mase nie dkt Muzium Angkatan Tentera PD


Friday, July 10, 2009

Lagu Fav

video

Ni la lagu fav aku setakat ni....
so layan je la yer....('',)